July 24, 2010

Breitblart presents BigJudiciary.com

Via something called "Courthouse News Service" (which is "for lawyers," it says) this report on the Wisconsin Supreme Court's split decision in Wisconsin Judicial Commission v. Michael J. Gableman:
Wisconsin Supreme Court Justices David Prosser, Drake Roggensack [sic] and Annette Kingsland Ziegler agreed that the complaint by the Wisconsin Judicial Commission against Gableman should be dismissed.
Courthouse News Service doesn't even mention that there are three other justices on the court who came to the opposite conclusion, despite entitling the report, "Wis. Justice's Campaign Ad Wasn't Defamatory," the latter theory of defamation being a feature of the competing opinion which the report's author completely ignored.

And to top it all off:
Gableman's ad was in response to a Butler ad claiming that Gableman "coddled child molesters" and had "purchased his job."
Pure falsehood. Louis Butler claimed no such thing.

Quite the "news service" you got there.

Here's a funny video of Breitblart demanding CNN verify its sources.

No comments: