September 5, 2011

The Journal-Sentinel endorsed a liar for governor

According to its own self.

To date, the Milwaukee Journal-Sentinel's "PolitiFact" division has looked at 32 separate statements of Wisconsin Governor Scott Walker and found only eight of them "True" or "Mostly True." Twenty-one are "False" or "Mostly False." The remainder, three, were "Half True." As of yet, no remorse has been detected from the paper's board of editorialists.

No comments: